torsdag, juli 22, 2021

Dagbok 2021: 22.juli

Klokka er no 17.30,temperaturen ute er + 20 grader, det er sol sidan skodda endeleg letta utpå dagen. Denne dagen har vore litt annleis enn dei fleste andre. Eg hadde ein plan! Eg har skrekk for å køyre til Volda, dei svingane ned mpot ferjeleiet likar eg ikkje. Men i dag bestemte eg meg for å prøve å komme over den skrekken, eg annonserte ikkje at eg skulle til Volda, men for utan å seie det til nokon. Eg hadde brukt føremiddagstimane til m.a. å farge håret, dusje og kle meg om. Eg hadde ærend i Volda, skulle ha meir strikkegarn og så håpa eg å treffe Margrete. Eg var veldig heldig med tidspunktet, for då eg nærma meg Volda trefte eg alle bilane som hadde vore med ferja frå Folkestad+ at eg fekk alle bilane som skulle over fjorden bak meg, så eg kom midt opp i det. Eg stod på og prøvde å følgje fartsgrensene-og det gjekk bra. Eg køyrde rett inn i sentrum og parkerte. No er ikkje Volda sentrum så ukjent at det er problem. Eg gjekk først på garnbutikken og kjøpte det eg skulle ha. Så gjekk er opp til parken der folk stod stille mens kyrkjeklokkene ringde.Eg såg Margrete og Ingeborg, dei hadde vore på minnestunda ute, og så gjekk vi inn i kyrkja og sat der ei stund. Der var det tenning av lys i Globen og litt musikk. Minnestunda der var kort. Minnestund med taler var ein annan stad. Vi tre generasjonsdamene fann vegen til Geiranger bakeri der vi drakk kaffi og åt framifrå gulrotkake. Eg fortalde Margrete at eg hadde begynt på ein ny serie på Netflix, ein litt gammaldags og koselig serie, og då sa ho:"Den ser eg også no -den er så koselig." Serien heiter "Virgin River". Eg hadde også ærend på Plantasjen i dag, mangla nokre plantar til kjøkkenkassene, men først var eg innom Felleskjøpet og spurde etter einhands motorsag. Det hadde dei ikkje.På Plantasjen fekk eg tak i rette sorten, og i tillegg kjøpte eg eit rosetre som eg har planta på 10-årsdagen for det som skjedde på Utøya og i regjeringskvartalet. Rosa heiter Rosa Mundi og har fått plass mellom Queen Elisabeth og Nina Weibull. Før eg reiste heim var eg innom Coop i Furene og handla diverse mat.Det blir ikkje tur på Vernet i dag. Det gjekk brått opp for meg at det er fredag i morgon, og då har eg legetime. Det er ikkje noko alvorleg, det er berre det at apoteket her kan ikkje skaffe tablettane eg skal ha mot blodtrykket. Så vil legen måle trykket for å sjå om ho skal skrive ut ein tilsvarande eller om eg toler å gå utan ei stund.Eg tek to sortar for trykket og den eine sorten har eg. Laurdag skal alle i storfamilien som har høve til det samlast hos Solveig og Øystein på Hareid. Det er lenge sidan vi har møtt kvarandre alle. Eg har no møtt dei fleste.Vi gleder oss til å komme i lag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...