onsdag, juli 21, 2021

Dagbok 2021: 21.juli

Klokka er no 18.30,temperaturmålatren står på 19 grader, men eg synest det er heitt. Eg kom nettopp att frå ein tur på Vernet, og i sola er det varmt. På føremiddagen i dag dreiv eg og klipte kantar med saks, det er ein trasig jobb, og det synest lite att, men det må gjerast av og til. Det røyner på ryggen min, så eg må ta mange pausar. Solveig nabo kom med makrellfiletar til meg, dei hadde vore ute og fiska i går kveld. Så då det leid til middagstid gjekk eg inn og sette på poteter før eg steikte makrellen, men eg hadde ikkje tid å vente på potetene, eg åt to av dei fire filetane før eg fekk poteter til. Det var så utruleg godt! Eg et nesten aldri fisk, vi som åt fisk eller fiskemat minst 5 dagar i veka mens Nils var frisk nok til å fiske. Fire filetar høyrest veldig mykje ut, men dei var ikkje så store. Eg fekk meg i alle fall eit herremåltid. Solveig hadde strødd litt salt på fisken natta over og det trur eg gjorde den ekstra god. Etter at eg hadde ete la eg meg ut på solsenga og kvilte-kanskje eg sov litt også. Eg sovna veldig sein sist natt så er var ekstra trøtt av den grunn. Etter at eg hadde slurpa i meg ein kopp kaffi gjekk eg ein runde på Vernet. Eg har snakka lite med Marit siste veka, både ho og eg har hatt besøk, så det er derfor. Eg går i hagen om dagane og et litt bær, det er mest bringebær det går i no. Men der er ikkje så mykje, og ikkje er dei så fine heller. Litt jordbær har eg også på plantane eg sette i fjor, men eg trur fuglane får tak i dei før eg. Det ser ut til å bli mykje solbær på det eldste treet, men dei er ikkje heilt modne enno, det same gjeld ripsen. Eg har dessutan to blåbærbusker som har tilløp til bær, men det er ei stund att før dei er modne.Eg likar å går rundt i hagen og sjå på det som veks og blomstrar-og så ete litt bær innimellom.Det har vore ein fin dag i dag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...