tirsdag, juli 20, 2021

Dagbok 2021: 20.juli

Klokka er 16.15, temperaturen ute er + 19 grader, det er litt vind så eg syntest det var iskaldt då eg var ein tur ut nettopp. I dag har eg liksom ikkje greitt å gripe dagen, han ikkje kome meg i sving med noko som helst, enda eg har mykje å velje mellom.Det einaste arbeid eg har utført, er å bytte på senga mi og sette på ei maskin med klesvask.Men sidan eg ikkje kom i gang med noko skikkeleg arbeid gjekk eg like godt ein tur på Vernet før middag. Der oppe heldt dei på å slå kantslått , og så hadde dei klipt gras og blomster i ein bakke ovafor Vernet. Eg synest ikkje det var heilt naudsynt, no når vi skal passe på at insekta får det dei skal ha. men det blir sjølvsagt finare med klipte kantar. Då eg kom heim att plukka eg ei skal med bringebær i hagen,det vart desserten i dag. Som hovudrett vart det Bali kyllinggryte for tredje dag på rad.No er det snart på tide å gå over til magrare kost.Etter middagen vart eg sittande i godstolen og halvsove. Eg har ymse eg skulle ha gjort både ute og inne, men har vanskeleg for å kome i gang- det er for mykje å velje mellom. No skin sola så fint at det kan umulig vere så kaldt som eg trur. Dagen er ikkje slutt enno....
Vurderer å sage ned denne grana før ho blir for stor.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...