fredag, juli 23, 2021

Dagbok 2021: 23.juli.

Klokka er no 17.10, temperaturen ute er +24 grader og sola skin. Det var litt skodde i dagmorgon, men så skein det opp. I dag hadde eg grei plan for dagen. Først tok eg fredagsvasken, som ikkje var så omfattande. Så gjorde eg meg klar for å fare på legesenteret. Det var ikkje fastlegen min eg skulle til, for ho har ferie. Men ein annan lege, ei ung dame, var vikar. Ho skulle måle blodtrykket mitt for å sjå om eg skulle få erstatta dei tablettane er tek til vanleg med nokon andre, sidan det er manko over heile landet på Centyl. Ho målte blodtrykket og det var så fint og lågt at ho forstod knapt kvifor eg skulle ha medisin. Ho spurde også om eg hadde gjort noko for å få blodtrykket ned, i form av mosjon e.l. Eg sa at eg gjekk ein del og så trena eg og jobba i hagen. Eg kom ikkje på at eg kunne ha sagt at eg hadde lagt om kosthaldet litt også, mindre kjøt, fisk etc. og meir grønnsaker. Eg vart så letta over resultatet at eg tok ein tur på Vernet med det samme eg kom heim, mens eg enno var anstendig påkledd. På Vernet trefte eg ei eldre dame som eg kjenner godt frå styret i pensjonistlaget. Vi vart sittande på ein benk og prate i over ein halv time. Ho er nokre år eldre enn eg, men har alltid vore aktiv når det gjeld turgåing etc. Ho køyrer også bil, Toyota Yaris faktisk, og er flink for alderen- ho også. Ho miste også mannen sin for ein del år sidan. Då eg kom heim laga eg meg ein salat av grønsaker og fetaost. Til desser var det litt bær etc.+ kaffi. Så la eg meg ut på solsenga og sola meg, trur det er første gongen i år eg har lege slik og lata meg. No har eg tenkt å kontakte Marit, for ho blir åleine heime denne helga. Eg skal til Hareid i morgon, Margrete plukkar meg opp her. Håper vêret held seg. I går kveld vart det mykje TV-eg såg heile programmet om 22.juli, før eg sette meg til med strikketøy og SERIE. Det blir vel TV i kveld også, når sola går ned. Eg ønsker alle ei veldig god og fin helg-det er berre å nyte sommaren.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...