tirsdag, mai 04, 2021

Dagbok 2021: 3.mai

Klokka er no17.15, temperaturen er nesten +12 grader, men det er kald vind. Sola er framme no, men har ikkje vore å sjå heile tida. Eg var relativt idleg oppe i dag og gjorde meg klar til bytur. Vi reiste herifrå kl.11.30. Janne køyrde Marit og meg til Ulsteinvik til Øre-Nese_ Hals-klinikken, fordi vi treng nye høyreapparat. Eg kaom inn til ein Spesialist, ofg etter at vi hadde snakka litt skulle han undersøke øyrene mine. Han skulle t.d. ta ut øyrevoks. Det gjekk fint med venstre øyret, men det høgre har eg problem med sjølv, og eg må alltid vere forsiktig med det øyret. Det var ikkje han, han brukte eine torturredskapet føre og det andre etter og det var veldig vondt. Han gav seg på det, og så fekk eg ny time om ei veke. Snakk om å kaste bort både tid og pengar-eg har fått høyreapparat på Åse tre gonger utan at dei har rørt øyrene mine, berre tatt hørselstest.No må eg altså ut att neste tysdag ,og då skal eg vere der klokka 10.20, og viss det ikkje går buss, får eg Taxi på Pasientreiser. Det er ikkje berre mine pengar dei sløser med.Eg har vore sur i heile dag og er fralmleis sur-så det er godt eg er her åleine. Vi kom heim att i 14.30-tida og då vart det å finne seg ei brødskive, elles har eg berre gått her og smårydda, hatt ut bossdunkane etc. Men eg ser fram til i morgon, då får eg besøk av Margrete og Amanda, det skal bli kjekt. Skulle vel gjort noko ute i hagen, men det er litt kaldt; ute ved kysten var våren komen lenger enn her, mange stader var det grøne bjørker, men det varer ikkje lenge før det blir bra her også.Eg skal ikkje gå tur på Vernet i dag, må spare litt på føtene mine.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...