torsdag, mai 06, 2021

Bok nr.20 - 2021: BLI HOS MEG

Eg brukar å ha papirbøker å lese på senga,og dei plar vare lenge. Men så kjem ein bort i ei fortelling som blir meir og meir interessant og "spennande" og då blir det lese litt på dagtid også. No har eg lese denne boka på 380 sider på relativt kort tid. Det er sjeldan eg les bøker som berre rett og slett er ei fortelling. Dette er ein roman, men forfattaren har tatt utgangspunk i livet til oldemora, og dikta attåt. Det er ei god, underhaldande og spennande historie. Eg likte boka godt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...