torsdag, mai 06, 2021

Dagbok 2021: 6.mai.

Klokka er 16.30, det er +13 grader ute og opphaldsvêr. Sola er framme av og til, men det har også vore tilløp til hagl. Føremiddagen gjekk berre opp i tull, men vi var no på treninga 12.30-13.30. Så handla vi litt på Spar før vi for heim. Då var det tid for middag, og for meg var detlettvindt sidan eg hadde ein supperest frå i går. Eg åt opp alt-enda det var i meste laget. Eg vart litt sjokka då eg fann ut at det er fredag i morgon, denne veka vart kort. I dag er det fleire eg kjenner som har fødselsdag, blant anna Stein Inge, son til bror min, og Lise som er gift med søskenbarnet mitt. Eg har gratulert dei på FB-Eg synestdet har blitt litt vårlegare desse to siste dagane, men det er enno nattekaldt. Eg har ikkje gjort noko særleg fornuftig i dag; etter at eg hadde ete middag las egferdig boka som eg har hatt til sengelektyre, så no må eg finne meg ei ny-eg har å ta av.
Det blei ein liten tur på Vernet i dag, det vart så fint ute.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...