fredag, april 30, 2021

Dagbok 2021

Klokka er 17.00, temperaturen ute er + 8 grader, det har vore meir skyer og mindre sol i dag enn dei andre dagane, så det vart litt kaldare båre ute og inne. Eg merka ikkje anna av vaksineringa i går enn at eg vart sår på skuldra der eg fekk stikket, ergo måtte eg ligge på "feil" side i natt. Men eg sovna og sov til klokka var over 4, då vakna eg og verkte i heile kroppen. Dette har hendt så ofte at eg trur ikkje det har noko med vaksinen å gjere.Eg sovna igjen, og då eg stod opp varte det ikkje lenge før smertene var vekke. Eg hadde ikkje så mykje å gjere i dag, for eg har gjort litt husarbeid kvar dag, så det stod berre att å vaske badet og kjøkkengolvet. Eg tok ein tur på KIWI og handla meir mat, eg vil no ha litt i hus om einkvan sleng innom. Eg har lov å ta imot gjestar men ikkje viss dei er i risikogruppa.Før eg for ned og handla sat eg attmed PC-en i eit kaldt rom og fekk frosten i meg. Det hjelpte ikkje at eg åt middag, for i dag også var det kald mat. Derfor tok eg på meg og gjekk ein liten tur på vel ein halv time, så no frys eg ikkje lenger. I dag har eg ikkje snakka med Marit anna enn på Messenger -ho hadde feber og var dårleg etter vaksineringa i går, så ikkje alle reagerer likt. Eg har ingen planar for morgondagen, eg plar "feire"1. mai i Volda, men i år er det utearrangement, så det fristar ikkje så veldig. No blir det vel å strikke og sjå TV resten av dagen/kvelden. Eg rakk akkurat å sjå litt av hageprogrammet då eg kom att frå turen. Det er vel repriser dei sender på dagtid. Elles så var det no ei voldsomulykke i Israel, med menneskeras.
Dei blå blomstrane som stod under snøen er meir lillablå enn dei andre-som er lyseblå. Det er ikkje mykje snø att no, takka vere at eg har spada vekk så mykje, men eg er ikkje ferdig å rake plenane og prukke vekk singel. Når dei brukar snøfresar har det lett for at det fylgjer stein med. Ønsker alle ei god helg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...