tirsdag, april 06, 2021

Dagbok -2021: 6.april

Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 3 grader, men no snør det igjen. I går kveld tenkte eg at viss det gjekk over til mildver over natta, kunne eg kanskje få bilen ut i dag. Eg prøvde å moke litt på dagtid i går, men det vart for tungt. I dag tidleg var det kome enda meir blytung snø, så eg kunne ikkje tenke på å moke. Marit ringde og spurde om vi skulle ta TAXI, og eg samtykte. Før eg for på trening greidde eg å løyse sudokuen som eg måtte legge frå meg i går kveld.I dag kom eg i mål. Taxien kom i god tid, og sidan sjåføren hadde maske, tok eg på mi også.For å komme opp på gata vassa eg i snø til over knehøgde. Det var ei fæla føre, og ikkje skrapa vegar alle stader. Eg greidde å gjennomføre treningsprogrammet i dag til tross for det vonde kneet, og så vart det TAXI heim att også. Før eg gjekk i hus spadde eg eit tonn med snø frå trappa, og spadde fram bossdunkane. Til mi store glede hadde ein av naboane fresa heile tunet mitt. Og takk for det!!!! Det var for tidleg å begynne på middagen, så eg tok og rydda vekk påskepynten i mellomtida. Kopar og messing som eg pussa så fint før påske, var like stygt igjen. Eg har likt så godt den lettvinte messingpussen som eg har brukt, men no må eg sjå meg om å finne ein betre sort, kan ikkje pusse kvar veke heller. I dag laga eg suppe-det er ei stund sidan sist. Eg hadde eit par små ferdigsteikte kotelettar som eg la i panna og fylte på med grønsaker, dei vanlege, pluss broccoli. Det blei god suppe denne gongen også, der er litt att til i morgon .Etter at eg hadde ete sette eg meg til å sjå TV mens eg venta på Nyheitene, der vart eg sittane til neste nyheitssending . Ja, eg har fått ein uvane no desse dagane eg har vore heime åleine og vêret ikkje har vore freistande til uteaktivitetar, eg som til vanleg set på TV-en klokka 19, har no sete og glodd heile dagen. Rett nok har eg strikka litt, men no stundar eg etter å komme ut i hagen og gjere noko. Eg gjekk og såg på alle fine krokusane her ein dag, og mintest korleis snøen øydela dei i fjor! Då drøymde eg ikkje om at snøen skulle komme i år også og øydelegge. I fjor snødde det ned i plommeblomstringa, men merkeleg nok fekk eg mykje plommer likevel. Dei fleste i Ørsta fekk lite eller ingenting. No skal eg sette bossdunkane opp til vegen, så er det gjort. Eg får til å legge bilde inn på PC-en, men ikkje her. Synest det er kjedelig med blogg utan bilde.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...