onsdag, april 07, 2021

Dagbok 2021: 7.april

Klokka er no 15.20, litt tidleg å skrive blogg, men det høvde så godt akkurat no. Temperaturen på trappa er no + 8 grader, eg tolkar det slik at det skal slutte å snø-men kven veit ? Eg hadde tenkt at det skulle vere slutt på snøen i dag, men det har faktisk snødd heile føremiddagen, og no snør det igjen. Even hadde laga vegar til meg så eg skulle kunne ta ned att bossdunkane etter at dei var tømde. Og seinare på føremiddagen kom Torbjørn og fresa tunet, men det var ikkje lenge før det var mykje snø igjen. Marit har bestilt TAXI til i morgon når vi skal på trening. I dag var eg litt husleg, sette brøddeig og sette i gang oppvaskmaskina rett etter frokost. Eg bakte tre grovbrød, og så vaska eg opp for hand det som ikkje gjekk i maskina. Så langt var alt greitt, men så kom eg på at eg ikkje hadde e-post som fungerte. Eg prøvde laptopen, men den e-postenkontoen som låg der var utgått på dato. Så var det å legge inn på nytt, men det vart berre opp i tull. Så ringde Eli Kjøde og sa at vi skulle ha styremøte neste veke, og då måtte eg ha ei årsmelding klar. Det var greitt, men då måtte eg skrive den på laptopen med små bokstavar og så fekk eg ikkje printa den ut, men vi kom no fram til ei ordning. Eg vart litt ivrigare enn før, og fekk faktisk til å legge inn ein e-post som fungerte.- Så begynte eg å tenke! PC-en er ikkje heilt ute av drift, eg kan til dømes legge inn bilde, ergo er det ikkje maskina som er kaputt, men det er noko gale med Nettverket. Eg gjekk inn, sette på Word og printa ut noko som låg der. Då vart eg beroliga, for då kan eg skrive årsmelding og printe ut, så er det i orden. Bodil nemnde noko som heiter Netgear som ein kan koble til viss det er nettverket som sviktar, tenkte eg skulle høyre med Rasmus. Elles så har eg no tenkt å engasjere Helge litt når det gjeld maskiner og nettverk. Han er godt kjent med maskinene mine frå før. I dag har eg vore ganske mykje låk i kneet, det er bra så lenge eg er i ro men ikkje når eg går og trakkar.Eg snakka med fysioterapeuten i går, ho ville at eg skulle snakke med legen om det går an å få ut vatnet som ligg i cystene. Ikkje veit eg, men viss det var noko dei kunne gjere så hadde ho vel sagt det. Eg synest det er trasig å ikkje kunne gå tur, no når eg hadde fått slike gode vanar.Eg begynte å sjå ein serie på Netflix, men så ringde Marit, og etterpå åt eg "middag"osv.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...