mandag, april 05, 2021

Dagbok 2021: 5.april

Klokka er no 17.33, temperaturen ute er + 3 grader. Det kom mykje snø i går kveld og i natt, og den ligg enno, sjølv om noko har gått over til slaps. Eg var ute på føremiddagen og moka ein liten veg til garasjen, såpass eg fekk henta inn ved. Prøvde også å lage ei rås opp til gata, så Marit skulle få komme seg ned. Snøen var ikkje slik som då det var vinter, denne var blytung- og kneet mitt ville ikkje vere med på mokinga. Det er tredje dagen eg går på tomgang og berre latar meg, så no er eg lei. Heldigvis er det kvardag i morgon, og vi skal på trening. Viss eg ikkje får ut bilen min, kan no Marit ta sin, for der er det kort veg til gata og så har ho piggdekk. Så kan eg heller køyre torsdag i staden. Desse helgedagane har eg for det meste sete framfor TV-en og strikka. Eg har leita fram att garnreste-kista mi, og prøver å lage noko av alle dei små nøsta, - det er ikkje lett. Marit var ned og drakk kaffi med meg på føremiddagen i dag, så eg fekk høyre om hytteturen. Elles skjer det lite og ingen ting-og det er kanskje det beste.Eg mødest med maskinene mine. Eg får ikkje til å legge bilde inn på laptopen, ledningen som eg brukar frå telefonen til datamaskina går ikkje inn på laptopen. Eg tenkte eg kunne legge bilda inn på minnepinnar, men hugsar ikkkje korleis eg kan gjere det. Det er i det heile tatt lite eg hugsar for tida. Eg skuldar på alderen. Svein, bror min, hadde kjøpt ein ny del til PC-en sin og då funka den fint. Bodil sa kva delen heitte, men eg bad henne skrive namnet på Messenger fordi eg ikkje oppfatta det skikkeleg-hørselen er også skral. Men elles har eg det bra. Til middag i dag vart det litt spekepølse og ganske mykje riskrem.Eg har litt klede eg kan stryke, såpass eg har litt å gjere. Det som eg synest er litt trasig er at eg ikkje kan gå tur på dette føret med vondt kne.I dag fyller mitt einaste oldebarn, Amund, 1 år i dag. Han er ein kjekk og blid gut. Gratulerer til heile famlien !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...