søndag, april 04, 2021

Dagbok 2021: 4.april

Klokka er no 16.50, temperaturen er + 3 grader, men no lysnar det ute - eg ser glimt av sola. Elles har det vore eit fæla ver ute i dag, regn og vind. Ja, det blæs no endå. Eg har vore heime og inne åleine i heile dag, men eg har kosa meg. Eg fyrte i omnen tidleg på dag, og så har eg stort sett berre strikka litt og sett TV- det har vore mange kjekke program, dei fleste har eg sett før. Til middag i dag vart det rundstykke, med spekepølse og diverse ostar. Det er nokre fordelar med å vere heime åleine, også; eg kan gjere stort sett som eg vil, ete det eg vil og sjå det eg vil på TV, til dømes.I dag ringde Bodil, så vi fekk oss ein lengre prat, og det er no koseleg. Så ser eg at Marit er komen heim att, håper at Lollo var der og tok imot henne, for eg har ikkje sett katten i dag- så eg veit ikkje kvar den har vore. Det blir ikkje så mykje å skrive om når ein berre er inne og ser på TV. I morgon reiser studentane tilbake til Trondheim, dei som studerer i Oslo og Bergen har ikkje vore heime.No er det full storm og regn igjen, det at sola viste seg var visst berre ein aprils-narr. No er det snart slutt på påska, og ein kjem tilbake i den vanlege tralten.Og det er heilt greitt for meg som har heilårsferie.No haglar det!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...