lørdag, april 03, 2021

Dagbok 2021: 3.april- Påskeaftan

Klokka er no 17.40, temperaturen ute er +7 grader C, det er lysare og lettare no enn det var tidlegare i dag. Dette har vore ein litt pussig dag, her hos meg har det vore som ein helgedag. Veret vart ikkje slik eg forventa, så eg kunne ikkje gjere noko ute. Det vart ikkje til at eg for på butikk heller, fordi eg ikkje var nøydd til det. På føremiddagen rydda eg opp litt i matrestar etc, putta i frysen og vaska opp panner og fat. Fordi eg hadde kjøpt inn så mykje melk sette eg på risgraut og let den koke på svak varme i timesvis. Det gjekk veldig bra, den brende ikkje i botnen i det heile tatt, men då eg skulle ete grauten, var det nesten ikkje risgryn att- berre ein einaste "graut", noko eg sette mindre pris på.Elles har eg sett TV, både vanleg NRK og Netflix.Har strikka aldri så lite, men etter at eg hadde ete grauten vart eg veldig sløv og søvnig. No har eg vakna til live att, og skal rydde litt på kjøkkenet og ordne ein klesvask.Eg er veldig misfornøgd med slike sløve dagar. Eg skulle gjerne gått ein tur ut, og det kan hende eg gjer det, men stoler ikkje heilt på kneet mitt, så det kan hende eg ikkje gjer det. Har prata med Marit på Messenger, ho kjem heim att i morgon. I dag har eg ikkje sett ei levande sjel, men det er ikkje å farleg, eg klarer meg fint åleine. At det er påskeaftan forstår eg ikkje heilt, men det er no ingen ting som er normalt i Korona-tida. Helgedagar er kjekkast når ein er i arbeid-når ein har fri heile tida, kan det like godt vere kvardag. Fortsatt: GOD PÅSKE.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...