fredag, april 02, 2021

Dagbok 2021: 2.april Langfredag

Klokka er no 17.42, temperaturen ute er + 3 grader C og det er delvis opphaldver, men ingen strålande dag. Eg har halde meg inne i heile dag. Kneet mitt er ikkje så velduig vondt , men eg er redd for å fjerne meg frå heimen i tilfelle det skulle sprekke ei cyste. Det har eg opplevd ein gong, men då kunne eg ringe til Marit for å få hjelp-og no er ho ikkje heime. Men det var godt å ha denne dagen heime åleine -for så fekk eg rydda opp att i huset. Men først sette eg meg ned og såg/høyrde langfredagsgudsteneste på NRK -det høyrer liksom med når det er påske. Så shina eg og vaska kjøkken og bad, før eg støvsuga teppegolva. Ein stor klesvask står no på tørking og skal leggast i hop etterpå, oppvaskmaskina er tømt. Eg synest eg har vore husleg og flink i dag. Innimellom har eg sett Netflix, men gjekk over til NRK og diverse konsertar som eg har sett og høyrt før. Dagen har gått fort og eg har ikkje hatt tid til å kjede meg. I morgon har eg tenkt meg ut i hagen å klippe og sage. Folk ser eg lite til, men eg har no hatt besøk av LOLLO (katten til Marit)- ho kjem når eg ropar på henne.Og så får ho mat.Eg føler meg litt snytt når eg ikkje får gå tur på Vernet, men Det kan no hende at kneet blir bra i morgon. Det store PC-en min får eg ikkje i gang igjen, så eg sit her og klorar på laptopen. Eg får ikkje lagt bilde til bloggen min for eksempel.(Eg har nesten ingen bilde her.)

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...