torsdag, april 01, 2021

Dagbok 2021: 1.april

KLokka er no 20.00,temperaturen ute er + 2,5 grader C. Det har regna stort sett i heile dag. I dag tidleg var det nysnø langt nedetter fjellsidene. Eg får dessverre ikkje lagt inn bilde her på bloggen når eg brukar laptoppen. I dag vart det litt kjedeleg, for eg kunne ikkje gå tur med det vonde kneet mitt; det er ikkje vondt når eg er i ro, så eg har vore litt stillesittande. Det var ikkje så mykje eg MÅTTE gjere heller. Klokka 17 kom Solveig ein tur, som avtalt, og litt etter kom Håkon og vesle Aho springandemund som blir 1 år den 5.april. Dei vart ikkje så lenge, for Amund begynte å bli trøtt. Eg hadde litt kaffi og kaker å servere, men ikkje akkurat selskapsmat. Solveig hadde kjøpt mange store fine handdukar til meg i bursdagsgåve, ho trudde det var smått stell med meg sidan handdukane på badet er nesten ute på dato- men eg har fleire på lur. Synest det er greitt å slite heilt ut handdukane, og så er dei no gode å tørke seg med når dei er gamle og slitt. Solveig tok med seg strikketøyet mitt og skal få orden på det, etter at eg har rekt opp ein god del. Elles har eg sett litt TV i dag-men stort sett har eg lata meg. Så snart det blir kvardag og opplett skal eg ut og sage og klippe greinene frå fruktrea. Det blir ved til neste vinter. Sidan Marit er på hyttetur passar eg katten hennar. Den er så rar; når eg går ut på trappa og ropar: LOLLO så kjem ho springande. Eg trur eg må sjå i garnkassa mi om der er restar som kan bli til noko, treng å ha noko i fingrane når eg ser TV. Håper at alle har det godt i påska, eg føler meg heldig som har fått første vaksinesprøyta- og den 29 april skal eg få sprøyte nr. 2. Av og til er det ein fordel å vere gammal.Fortsatt: God Påske

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...