mandag, april 26, 2021

Dagbok 2021: 26.april


Klokka er no 16.30, temperaturen ute er + 11 grader og sola skin.No skriv eg på storemaskina, Helge har nettopp vore her og kopla til dingsen som Rasmus sende, så no er eg på nett.Rasmus hadde trua på at eg skulle greie å kople sjølv, men eg hadde aldri fått det til viss ikkje Helge hadde vore her.I dag har eg stort sett drive med å smelte snø, dvs. ta snøen på spaden og hive den opp i gata, der smeltar den fort. Elles har eg gått tur med Marit U.-ut Starevegen og inn att.Eg har ikkje snakka med henne på lenge, og så viser det seg at ho har vore dårleg i ryggen. Den pensjonerte rørleggaren lenger ute i gata kom forbi med eit ny køyretøy ein slags einmannsbil/motorsykkel for handikappa. Han var veldig glad for å få prate med meg-og sikkert alle andre han møter på sin veg. Dei fleste set pris på litt kontakt i denne tida. Eg kunne ikkje grave så djupt i snøen, for eg oppdahga at dei små blå blomstrane stod i full blomst under snøen-heilt utruleg, men sant. Eg har også lufa sengetøy og bytta dyne-og putetrekk, og vaska klede i maskina. Med andre ord har eg pusla med eitt og anna innimellom snøgravinga. Etter at eg åt i 15-tida la eg meg ut på solsenga med lydbok, då varte det ikkje lenge før Helge kom, så slik har denne dagen vore. Eg gjekk tur på Vernet i går, så kneet har ikkje vore heilt i orden i dag, så eg kjem ikkje til å gå meir tur , men det kan hende eg gjer noko ute i hagen. Først av alt, må eg tømme vaskemaskina.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...