lørdag, april 24, 2021

Dagbok 2021: 24.april

Klokka er no 18.40, temperaturen ute er + 6 grader, og det er litt kald vind. No skin sola, men vi har også sett snøflukser i lufta i dag. Som dei fleste laurdagar har eg ei kjensle av at det er sundag, og særleg i dag når eg ikkje har vore på butikk. Eg har i grunnen berre lata meg i dag,På føremiddagen jobba eg litt med spanskleksa som Eli legg ut på nettet til oss. Det var ei tettskriva A4 -side om Juan som skal slanke seg. Eg forstod heile innhaldet, til tross for mange nye ord og bøyingar, men eg må nok jobbe meir med teksten/glosene. Marit ville at eg skulle komme opp til henne i 14-tida, og før den tid vaska eg håret og kledde meg om, før eg sette meg til med serien min-og strikka.Tida går fort når ein har ein interessant serie å sjå. Tida går også fort når Marit og eg drikk kaffi og pratar, viss vi går tomme for stoff, kan vi berre begynne på igjen. Etter eit par timar gjekk eg ned att og åt Taco-middag i dag også-trur også der er nok til i morgon. Etter at eg hadde ete måtte eg sitte i ro ei stund og då fekk eg sett siste resten av serien "Weissensee"på NRK TV. Eg likte denne serien godt,kjekt å sjå noko anna enn fjas. Sant å seie hadde eg tenkt å gå ein liten tur mens sola var framme, men no er klokka snart 19-og då berre MÅ eg sjå nyheitene. No er det Einar sin tur å vere i karantene fordi ein av dei han jobbar i lag med er smitta. Håper ikkje Einar er det. No ser eg fram til å få andre sprøyta med Pfizer komande torsdag, og så håper eg det går litt fortare med vaksineringa framover. Dei fleste av oss er leie av Koronaen no, men ein får vere glad for at ein er frisk. No skal eg sette på kaffien, så eg held meg vaken utover kvelden. Og så håper eg på å kunne gå ein litt lengre tur i morgon.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...