fredag, april 23, 2021

Dagbok 2021: 23.mars

Klokka er no 16.40, temperaturen ute er+ 9 grader; akkurat no skinn sola, men vi har hatt både snø og regn i dag. Heldigvis minkar det på snøen i hagen.I dag hadde eg ikkje så mykje å gjere, eg var oppe litt tidlegare enn vanleg og vart tidlegn ferdig med fredagsvasken m.m. Eg orka ikkje å sitte heime åleine heile dagen utan å ha så mykje som eit "spøt". Dessutan trudde eg bilen trong bensin, for eg hadde ikkje fylt sidan før jul. Dermed bestemte eg meg for kva eg ville gjere. Først var eg på bensinstasjonen, og eg trur det var på tide for eg fyllte ganske mykje bensin på tanken. Eg hadde eit ærend på Gjenbruk, så eg køyrde over brua for første gong i år. Eg har hatt det runde altanbordet inne i stova ei god stund, har brukt det til kaffikoppar, fjernkontrollar etc. Sette det ut at på altanen i fineversdagane, men sakna det inne, så eg tok det inn att. Eg tenkte eg skulle finne meg eit lite bord på Gjenbruk, men det einaste eg fann var FOR lite. Men eg har sett meg ut eitt i ein SKEIDAR-katalog, så det blir ei råd.Etterpå parkerte eg ved ALTI og gjekk opp til strikkebutikken. Marianne hadde noko lestegarn som ho anbefalte, og då eg sa at eg kunne tenke meg å strikke ein sommargenser, fekk eg to katalogar som eg kan kike i. Oppskrift er der sjølvsagt ikkje. Mens eg gjekk til og frå fann eg ut at eg ville glede meg sjølv med Taco til middag i dag. Kjøttdeig hadde eg i frysaren, men grønsaker måtte eg på Bunnpris for å få. Då eg kom heim laga eg verdens besste mat til meg sjølv. Ja, det var så godt at eg måtte sjå to episodar av "Weissensee" for å komme i form igjen, og enda har eg nok til i morgon også. No har eg tenkt å prøve å gå ein tur, og ikkje berre sitte og sjå TV. Som vanleg om fredagane trur eg det er laurdag i dag og sundag i morgon. Men når eg får tenkt meg om så ønsker eg alle ei fin helg. Bodil har fødselsdag i dag, ho er 76 år, framleis fem år yngre enn eg. Og no varer det ikkje så lenge før vi er vaksinerte og kan treffast igjen. Gratulerer med dagen, Bodil!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...