torsdag, april 22, 2021

Dagbok 2021: 22.april.

Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 6 grader, det er overskya og somme tider flaksar det kvite dropar ned frå skyene. I dag då eg stod opp var det heilt kvitt ute. Eg vart glad då Linda sende melding om at jenta som var her i går vil ha leilegheita, så no slepp eg å prate "utanlandsk" med husets folk. Eg gjekk og talde på knappane om eg skulle fare på trening i dag, eg vart så elendig etter treninga på tysdag. Men så hadde eg lyst nedover og treffe litt folk, dessutan var det noko eg skulle ha på butikken, så det vart til at eg vart med Marit på trening, ho køyrde i dag. Eg trena stort sett armar og eine foten, så eg trur det gjekk bra. I dag var klokka over 14 då vi kom heim, så det vart ikkje lenge til middag. I dag laga eg ostesmørbrød. Eg trudde eg skulle få pakken frå Rasmus i dag, den med noko å kople til datamaskina for å få den på nett, men postkassa var tom, og no får vi ikkje post igjen før på mandag. Eg har no sendt melding til Helge. Etter at eg hadde ete middag vart eg så lat at eg sette meg til å sjå TV. No har eg sett heile 1.sesong av "Weissensee"-eg likar serien godt, men det er ikkje så lysteleg å sjå frå Aust-Tyskland anno 1980. Jørn, som bur lenger ute i gata her, vaks opp i Aust-Tyskland. "Vi hadde alt" sa han "berre ikkje fridom".Denne serien skal visst sendast på NRK snart. Eg shina opp kjøkkenet før eg for på trening, det er omtrent det einaste eg har gjort i dag. Kjem meg ikkje i gang med noko storarbeid, men no ser eg veldig fram til neste torsdag, då får eg 2. sprøyta med Pfizer-vaksine. Marit er redd for at vi skal bli sjuke, og det før vi skal til Ulsteinvik den 4. mai og få oss nye høreapparat. Eg håper vi slepp å avbestille timane våre.Eg trur ikkje eg skal gå tur i dag, eg gjekk ein liten tur i går kveld, men i dag har eg no trena.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...