onsdag, april 21, 2021

Dagbok 2021: 21.april

Klokka er no 17.25, temperaturen ute er + 8 grader. I dag har det vore regnbyger med sol innimellom og litt vind. Trur det er bra vêr for snøsmelting. Eg hadde vondt i begge knea i dag også, men etter litt om og men fann eg ut at eg kunne sage og klippe sund greinene som Audun saga ned, og det fekk eg gjort. Dvs. dei tjukke greinene må eg nok sage meir opp, men dei er komne under tak. Eg laga meg litt tidleg middag i dag fordi vi venta ei som skulle sjå på leilegheita. Det vart det eit festmåltid med steikt ørret, poteter og grønsaker, eg synest eg fortente det i dag. Så var det å vente på ho som skulle sjå på leilegheita, ho kom i lag med far sin då klokka var nærmare halv fem. Dei såg på leilegheita først, og kom opp til meg etterpå. Det var ei søt ,ung jente, ho hadde gått på skule i Volda men skifta linje og skulle gå yrkesskulen her. Slik forstod eg det i alle fall. Ho budde i eit slag kollektiv, men ville ha det fredlegare. Dei ville tenke litt på det, og så skulle eg få svar i morgon.Både Linda og eg håper på at ho vil komme hit.Faren sette pris på at der var vedomn. Viss ho vil ha leilegheita, kuttar vi ut Spania og Litauen-det vart litt for innvikla for meg. Så no håper vi at ho som var her i dag vil komme og bu her. Noko meir har ikkje hendt i dag. I morgon er det trening igjen, men då skal eg ikkje trene føtene, eg vart så elendig i knea i går. Eg tek meg kanskje ein liten tur ut no i kveld.
Eg måtte hente ein stol og sitte mens eg klipte sund dei tynne greinene, for ryggen streika.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...