onsdag, april 21, 2021

Bok nr. 18- 2021: Størst av alt

Denne boka har eg lese på Storytel. Eg hadde heile tida ei kjensle av å ha lese boka før, men kunne ikkje hugse slutten, og ikkje så mykje anna heller, så eg las heile boka. Hovudpersonen har forteljestemma heile tida; ho begynner med å fortelje om skuleskytinga og det som hende den fatale dagen. Så fortel ho kva som skjedde før, og om tida i fengselet og om dommen. Ho fortel på ein måte som får lesaren til å tenkje og forstå korleis alt kunne skje. Eg vil anbefale andre å lese boka. Eg skal innrømme at eg har brukt siste dagane til lesing og avslutta klokka halv to i går kveld.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...