torsdag, april 15, 2021

Dagbok 2021: 15.april

Klokka er no 17.15, temperaturen ute er + 10 grader C, og sola skin. Det er ikkje til å tru at vi fekk så fint ver i dag. Einaste negative er snøen, som treng tid på å smelte. I dag har eg hatt ein relativt "travel" dag. Etter frokost begynte eg å farge håret mitt. Fargen heitte "Lys brun", men eg vil påstå at håret vart nærmare svart enn lysebrunt, men det lysnar vel igjen. Kan ikkje gjere noko med det. Då klokka nærma seg 12 var eg på veg ned til Eli i Støylevegen, vi skulle ha styremøte ute . Det vart skikkeleg triveleg, Eli serverte kaffi og karameller og eg trur vi alle sette pris på å komme i lag. Vi fekk ikkje ha årsmøte i februar, som vanleg, så vi bestemte at alt kunne bero til neste år, ergo er eg no sekretær på 11. året. Eg hadde tenkt å gi meg etter 10 år.Etter møtet tok eg ein tur på ALTI eg skulle ha tre ting og eg kjøpte berre det. På Clas kjøpte eg ei lysbpære og ei sag.
Ei slik sag kostar mindre enn 80 kr.Eg har slite ut to slike før. Då eg kom heim skreiv eg eit referat frå møtet, før eg gjekk ein tur rundt omkring i nabolaget.Dette er utsikta frå toppen av Storebakken
Eg går inne på Fonnvernet med dårleg kne. Turen tok ca 1/2 time så då var klokka 15 og eg kunne eyte middag, det blei resten av suppa frå i går+ litt is og bær til dessert. Eg ville sjå koronanyheitene klokka 16, og sette meg til å halvsove framfor TV-en. Eigentleg hadde eg tenkt å spade snø frå altanen, for no er det like før eg legg meg på solsenga. I dag fyller Eirik 24 år, eg synest det er heilt utruleg at barnebarna er blitt så "gamle". Eirik er framleis i Trondheim og studerer for å bli musikklærar. GRATULERER MED DAGEN EIRIK!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...