tirsdag, april 13, 2021

Dagbok 2021: 13.april

Klokka er no 18.20, temperaturen er + 4,5 grader C, og no når kvelden nærmar seg, skin sola. Eg hadde tenkt at eg skulle få køyre til treninga i dag, men forstod at det blei vanskeleg å komme seg ut, sidan leigebuarane mine kom att seint i går kveld og måtte parkere midt på tunet. Eg hadde avtale med dei at dei skulle moke før klokka 11, men då eg såg kor mykje snø som hadde kome, avtalte eg med Marit at vi skulle ta taxi. Vi vil helst la vere på skulke, sidan fysioterapeuten gjer det ho kan for å halde ope. Då taxien kom, fekk eg ikkje vere med, for dei hadde ikkje lov å ha meir enn ein passasjer -men straks etter kom ein ny bil og henta meg. Og i dag var det gratis, for no har også eg fått frikort. Eg var ikkje heilt bra i kneet mitt, så eg unngjekk å trene det så mykje, men brukte litt ymse treningsapparat. No har eg vondt i begge knea- men ikkje så gale. Både før og etter trening såg eg episodar frå Exit 1. Eg fekk god middag i dag, hadde kjøttkaker og saus i frysen og så kokte eg poteter attåt. Eg vart frykelig mett, så det vart meir Exit. Då eg hadde sett ferdig sesong 1, gjorde eg meg klar til å fare til Vik-på ALTI. Leigebuarane hadde moka heile tunet så fint at det var ikkje problem å komme seg ut. Det blei altså tur til Alti der eg fekk kjøpt ansiksmasker, hårfarge og garn, blant anna. Ja, ikkje så mykje anna for eg var no og handla i går. Det er mykje snø på markane så eg får ikkje sage greiner enno, det var liksom utearbeid eg hadde på planen min no i april. Det er ingen fleire koronasmitta i Ørsta sidan laurdag, men eg blir litt engstelig når eg høyrer at Pfizer-vaksinen ikkje virkar like godt på alle mutantar. Men eg er no glad for den sprøyta eg har fått og om vel 2 veker får eg andre sprøyta. Det er verre for folk som må gå på arbeid og ha kontakt med mange, slik som t.d. lærarar. Eg kan no isolere meg kva dag eg vil.No håper eg vi snart får skikkeleg fint utevêr.Påskeliljene på trappa står like fine, men eg veit ikkje korleis det har gått med dei eg planta på grava.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...