mandag, april 12, 2021

Dagbok 2021: 12.april

Klokka er no 18.05,temperaturen ute er + 6 graderC; i går kveld før eg la meg var det minus 6 grader så snøen var hard til langt på dag.Sola har vore framme mykje av dagen. Det var ikkje snakk om å spade den vekk då. Føremiddagen gjekk fort, eg sette meg til å "reparere" laptopen. Det måtte no vel gå an å legge bilda inn på samme måten som på PC-en? Altså med ledning frå telefonen til laptopen. Eg har prøvd menge gonger før- utan resultat, men i dag gjekk det heilt fint. Så no kan eg legge ut bilde på blogg m.m. Men så snart eg begynner å rote med "maskinene mine" begynner klokka å gå fort. Eg kom plutseleg på at eg hadde tenkt å lage kjøttkaker i dag, men hadde sjølvsagt gløymt å ta opp deig frå frysaren. Det blei kjøttkaker til slutt, men litt tining i mikroen. Så hadde eg berre ein episode att av Exit, den rakk eg før middag, men så såg eg at der var fleire episodar som skulle komme. Det var greitt, men så oppdaga eg også at det var sesong to eg hadde sett-og ikkje 1. Eg syntest det var litt rett på sak då eg begynte å sjå - så eg vart ikkje så overaska. Det er fæle historier, men gode skodespelarar, bra musikk og bilde. Eg er no spesielt begeistra for Tobias Santelmann, han spelte kronprins Olav og så såg eg han i "Ut og stjele hester". Middagen i dag var restar frå tidlegare middagar. Så bestemte eg meg for å moke veg til bilen, og då var snøen mjukna såpass at eg greidde det. Eg var ned til Eli med nokre papir, og så handla eg på Kiwi. Alt gjekk bra, heilt til eg hadde parkert bilen i garasjen, då såg eg at den stod faretruande skeivt, eg prøvde å rygge ut att, men det peip heile tida, så til slutt bad eg Even om å komme og rygge den ut og få den beint inn att. Det gjorde han fort og lett men var enig med meg i at der var lite å gå på. Så i dag ordnar alt seg. Kneet mitt var veldig bra så lenge eg sat i ro, men då eg leda litt meir på meg, kjende eg at heilt bra var det ikkje. Eg veit enno ikkje om det blir trening i morgon, men eg slepp i alle fall å ligge ei heil natt og tenke på at eg skal rygge ein skeiv bil ut av garasjen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...