mandag, desember 14, 2020

Klokka er halv fire og vel så det, det mørknar ute og skyene er svarte. Det var opphaldsver før middag, men så kom det nokre dropar. Tamperaturen har stige til + 7 graderC, godt å sleppe kulden. I dag hadde eg planlagt å fare på apoteket for eg hadde undersøkt og funne ut at eg ikkje hadde tablettar til over jul. Eg ville fare tidleg før det vart for mykje folk-og det gjorde eg. Mens eg likevel var på ALTI tok eg ein sveip innom Europris, eg ville sjå om dei hadde lysande dompapar, men det hadde dei ikkje. For å ikkje gå heilt tomhendt kjøpte eg ei lengde med lys til å ha i "rygge-treet" mitt. Treeet er meir omfangsrikt enn eg rekna med så lysa vart som nåla i høystakken, men det får stå si prøve. Eg var no stolt og glad fordi eg greidde å ordne ut sjølv. Dørkransen var det Øystein som måtte installere. Då eg kom hein att var det bra vêr og opplett og eg hadde ytterkleda på, så eg tok ein tur på Vernet før eg gjekk i hus. På datamaskina fann eg litt av kvart, m.a. julebrev frå John Per og melding frå Margrete. Ho hadde fått melding om at coronatesten hennar var negativ. Det er ein del smitte både i Ørsta og Volda og mange i karantene.Eg er ikkje hysterisk, men prøver å ikkje vere på for mange stader og i lag med mange folk med tanke på smittesporing. Men i morgon er det trening, der er vi ikkje veldig mange, men nokre er det og alle er veldig forsiktige. EG fann meg litt mat til middag i dag også, og dessert hadde eg frå laurdag. Eg kokte ein kopp kaffi til . Eg hadde ikkje meir brød oppe, men vegra meg for å gå ned i kjellaren og hente; då var det betre å bake nokre rundstykke. Eg sette i gang, men måtte ned i kjellaren for å hente meit mjøl-. Innimellom strikkar eg på ei hue til meg sjølv av restegarn. Den blir i diverse raudfargar og eg har vel brukt ca 8 ulikke nøste til denne tid. Skal bruke hua når eg går på Vernet i mørkna. Eg har ikkje fått hentelapp til pakken frå Rasmus enno (eg får vel beskjed på telefon eller data)- så eg ventar med å handle på spar til eg skal hente pakken. Neste veke er det jul, og det var sikkert mykje eg skyulle ha gjort før den tid, men det er nokså umuleg å planlegge noko som helst.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...