tirsdag, desember 15, 2020

Dagbok 2020: 15.desember

Klokka er no 16.30,temperaturen ute er + 7 grader. Inne er det godt og varmt, for eg bakar og då må deigen ha det varmt for heve seg. I dag var det trening klokka 11-12. Avtalen var at vi skulle handle på Spar etter treninga. Eg sjekka posten på data før eg for, men pakken frå Rasmus hadde ikkkje flytta seg. Men eg tok med mobilen på vona eg skulle få ei melding.Det er "Post i butikk" på Spar. Eg sjekka mobilen på veg inn døra, og då var pakken der og eg fekk køyrt den ut i bilen før eg begynte å handle. Rasmus-familien sender alle pakkane til meg og så distribuerer eg gåvene vidare. Det varte ikkje så lenge, så måtte eg ha litt mat, det eg kallar middag. Og etterpå sette eg ein julebrøddeig, eg vil ha fleire sortar julebrød og i dag brukte eg oppskrifta frå Tine, men bestemte sjølv kva som skulle vere i etterpå. No står deigen til heving. Det er så usikkert korleis jula blir i år, det blir inga stor samling her 2.juledag, slik tradisjonen er, men eg får vel besøk av mange i små puljer. Margrete som testa seg før i veka , var negativ. Ingeborg som kom frå Oslo testa også negativt, så hittil ser det bra ut. Audun er også komen heim, så no er det berre Olaug og Eirik vi ventar på. Viss det går etter planen skal eg til Hareid julaftan.Vi skal på trening torsdag også, men juleveka tek vi fri. Eg kjem ikkje til å sende julebrev/-kort i år. Mange les bloggen min, så eg legg inn julehelsingar der. Fekk forresten fint brev frå søskenbarnet mitt på Sørumsand i går. Elles så har eg kontakt med nesten alle eg kjenner på FB. No må eg sjå til at ikkje deigen hever seg over sine bredder.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...