onsdag, desember 16, 2020

Bok nr. 61- 2020: SABINA

Denne boka fann eg i bokhylla, men hadde aldri lese den. No har eg hatt den til sengelektyre i vekesvis, ca 350 tettskrivne sider og berre nokre få kvar kveld/natt. Eg visste ingen ting om boka først og trudde det var ein roman. Litt rart for eg trudde Karsten Alnæs var historikar. Det er han og boka er ingen roman men ei fortelling om den Russisk-jødiske legen og psykiateren Sabina Spielrein. Han skriv om heile livet hennar frå fødsel til død, hennar personlege opplevinar og om det som skjer i Europa i tida før 2. verdskrigen. Det handlar mykje om arbeidet hennar og kontakten med Simund Freud og Carl Gustav Jung. Boka er interessant på mange måtar, men eg skulle ønske eg hadde hugsa litt meir av psykologien vi lærte på lærarskulen. Det mest dramatiske er skildringane av livet i Russland like etter revolusjonen.Eg vil anbefale boka til dei som ev. er interesserte i denne delen av historia.(Klikk på bildet av boka, så kan de lese det som står på baksida.)

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...