søndag, desember 13, 2020

Dagbok 2020: 13.desember, Luciadagen

Klokka er no 16.05, temperaturen vaker omkring 0 grader og eg trur det skyar over no. Det var kaldt sist natt og i dagmorgon, eg er frostig og må fyre i omnen, varmepumpa rekk ikkje til. I dag strikka eg litt på føremiddagen, og så tok eg ein tur på Vernet for å få varmen skikkeleg i meg, og det gjorde godt. Klokka 13 tok Marit og eg ein tur fram på gravplassen, eg skifta batteri i lykta og tende eit lite lys. Dei to gravlysa tok eg med heim for eg fekk dei ikkje opp, dei var fastfrosne. Elles har eg ikkje gjort mykje. Eg åt middag og sette meg inn i godstolen etterpå og halvsov ein times tid. No er eg vaken og frostig , så det neste blir å koke kaffi. Margrete vart sett i karentene til 20.desember fordi ein elev var smitta. I dag har ho vore og testa seg, så no vonar eg berre at ho er negativ. Marit har fått forbod med dottera si mot å gå på butikkar, men eg må i alle fall på apoteket før jul for eg er snart lens for tablettar. Dei er på resept så eg må helst kjøpe dei sjøl. Trur eg skal fare tidleg på dag, før det kjem så mykje folk.Eg hadde lyst å fare på Plantasjen også, men ser det an. Det var mange som vart testa i dag, så eg vil avvente resultatet. Møre-Nytt plar legge ut alt om corona og eg kan lese avisa på nett. Har ikkje så mykje å skrive om i dag, det skjer ikkje all verda når eg er her åleine, men viss det ein gong blir slutt på Coronaen, så har vi mykje å ta att.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...