lørdag, desember 12, 2020

Dagbok 2020: 12.desember

Klokka er no 15.30, temperaturen er 0 grader og det er framleis fint vêr, ser berre små fine skyer på himmelen. I dag vakna eg tidleg og stod opp relativt tidleg. Det er gjerne slik det er når ein "skal noko". I dag var det at Birte og Håkon skulle viast til ektefolk. Vi kallar det ikkje bryllaup sidan det ikkje var noko samling etter vielsen, det får kome seinare.Det er ei stund sidan dei søkte om det, tida gjekk, men brått vart det full fart.Solveig og Øystein henta meg her klokka 11, vielsen var kl.11.30. Gjestane var foreldre og besteforeldre til brudeparet.Presten som vigde paret er gift med mora til Birte, men er tysk opprinneleg.Han har eg helst på før. Far til Birte hadde med seg kona si, ho hadde eg ikkje helst på før.Det var ei enkel men fin stund i kyrkja.Der var organist og ein som spelte trompet. Vi trudde kanskje at Amund vart skræmd av trompetlyden-men det gjekk bra.Solveig med Amund, Øystein og eg sat på første benk framfor juletreet. Det er sjølvsagt spesielt med slike samlingar i Coronatida, men no har eg vore både i dåp, gravferd og brudevigsle i denne spesielle tida. Presten talte, bestefar til Birte heldt også tale, og Øystein sa nokre ord. Og eg høyrde/forstod ikkje eit kløyva ord. Det var slik i gravferda til Ruth også-forsto ikkje eitt ord.Det er noko med lyden /lydanlegget i Volda-kyrkja som eg ikkje forstår meg på, dei andre både høyrde og forstod. Det vart mykje fotografeing inne i kyrkja, bilda mine var ikkje av veldig god kvalitet. Amund var relativt roleg , men vart veldig glad når han såg att foreldra. Solveig og Øystein vart med meg heim, som planlagt, og fekk middag og kaffi her. Øystein fekk til å innstallere dørkransen min, såpass eg også kan hjelpe til å lyse opp Starevegen. No skal eg slappe av resten av dagen, trur eg, det er litt seint å gå tur på Vernet, så det får eg utsette til i morgon.

2 kommentarer:

bodilingeborg sa...

Gratulerer med vigsla til Håkon og Birte! Kjekt å sjå bilda.
Helsing Eidabesta

STRIKKEMOR(O) sa...

Gratulerer til dei nygifte og familiane!

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...