fredag, desember 11, 2020

Dagbok 2020: 11.desember

Klokka er no 16.00 og eg har nettopp tatt bilda som de ser på bloggen i dag. Eit aldeles nydeleg julevêr etter mi meining. Himmelen er nesten klår, det er ikkje nedbør, og temperaturen er +1,5 grader C. Kan ikkje bli betre. Ønsker meg ikkje snø i det heile tatt, særleg sidan leigebuarane mine har reist heim til jul og ikkje kan ta seg av mòkinga her. I morgon skal eg til Volda og vere med i kyrkja når Birte og Håkon blir vigde. Solveig og Øystein blir med meg heim att. Eg har invitert dei på middag. Skrella grønsaker og poteter etc. før eg begynte på fredagsvasken i dag.Eg gjorde også eit lite framstøt med julepynt og lys, det kjem fram litt etter kvart. Eg fann ut at eg hadde for lite gulrøter, fordi eg hadde laga ei gulrotkake, så eg måtte på butikken ein snartur. Då eg hadde parkert bilen, oppdaga eg at eg ikkje hadde veska med meg- det var berre å snu heim att, heldigvis ikkje så lange turen det. Handla det eg skulle ha og vel så det. I dag vart det speilegg og bacon til middag. No skal eg snart ha meg ein kaffikopp og nogo attåt, og så skal eg slappe av. Tørketrommelen jobbar for meg. Eg skulle gjerne ha gått rundt i butikkane no før jul, sett på varene og snakka med folk. Men eg er litt forsiktig med å mingle for mykje no når folk kjem alle stader frå og skal heim til jul.Det vart ikkje tur på Vernet i dag-den lyse dagen er kort. Eg vil ønske alle ei god helg. Og så kan vi tenne tre lys.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...