torsdag, desember 10, 2020

Dagbok 2020: 10.desember

Klokka er no 16.00, temperaturen på trappa er + 3 grader, og det har vore ein fin dag i dag. Berre vi kunne fått ha det slik heilt fram til jul-eller enda lenger! Eg fekk ein noko "flying start" på dagen i dag. Hadde problem med å få sove i går kveld/natt men eg sovna vel sånn i 2 tida som vanleg. Eg har kjøpt meg ei vekkarklokke og den står på vekking klokka 9. Det er ikkje ofte eg vert vekt av den, som regel er eg oppe før den tid-men berre for å vere sikker på at eg ikkje forsøv meg. I dag tidleg vakna eg og vart liggande og vente på at vekkerklokka skulle ramle, men så kom eg på at eg ikkje hadde sett på "på - knappen". Og klokka var 10. Eg kom meg opp i ein viss fart og skunda meg ut på kjøkkenet, drog frå gardinene og sette på lys. Då ser Marit at eg er oppe. Men i dag var ho litt bekymra og lurte på om eg var sjuk-for vi plar som regel vere tidleg oppe dei dagane vi skal på trening. I dag skulle vi ikkje trene før kl.12.30 så det var ingen katastrofe. Eg hadde planlagt å støvsuge teppegolva før trening, men i dag rakk eg berre stova. Etter treninga handla vi på Kiwi i dag; eg kjøper inn både det eine og det andre "til jul"-lageret plar vare om lag til påske. Eg kjøper helst slikt som står seg eller kan frysast. Vi vart sittande å prate i bilen som vanleg, så klokka var nærmare 15 før eg var i hus. Då laga eg meg "middag"-i dag vart det salat med Apetina-ost. No har eg kveikt godt i omnen såpass eg slepp å fryse. Kanskje kjem Marit ned og ser NRK-TV i lag med meg. Fekk melding frå Rasmus i går om at han har sendt ein pakke til meg på 10 kilo. Han sender alle julegåvene til meg, så hentar Solveig og Margrete dei her.Elles fekk eg ei uventa melding i går. Birte og Håkon skal gifte seg på laurdag i Voldakyrkja. Berre foreldre og besteforeldre er invitert til å oververe vigsla. Det blir ikkje "bryllaup" i vanleg forstand, berre vigsle i kyrkja. Solveig og Øystein hentar meg så eg sit på med dei til Volda. Det blir mange feiringar å ta att etter Corona-tida! Leigebuarane mine skal reise i dag/kveld, så då får eg huset for meg sjølv ei stund. Kor lenge veit eg ikkje.-Eg synest det blir så rart når eg ikkje får ha avsnitt i det eg skriv, alt blir sosa i hop, men det er ikkje mi skuld.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...