onsdag, desember 09, 2020

Dagbok 2020: 9.desember

Klokka er no 19.20, temperaturen på trappa er + 2 grader. I dag-morgon regna det, men utover dagen vart det fint, med sol i fjella, men ikkje nede hos oss. I dag hadde eg planen klar,rett etter frokost begynte eg å lage ei brasiliansk fruktkake, den er verdens enklaste kake å lage, så den var fort sett i omnen. Mens den steikte laga eg deig til julebrød som stod og heva. Det vart to former med julebrød, og sidan eg hadde rota til heile kjøkkenet kunne eg like godt sette ein brøddeig. Dessutan hadde eg meir melk som eg ville bli kvitt. Dermed vart det tre grovbrød også. Eg vaska opp og rydda etter kvart, så då eg hadde tatt ut brøda, kunne eg ta meg ein tur på Vernet i det fine vêret. Eg stod på same plassen og tok bilde i alle retningar. Bilda mot fjorden og Vik vart nesten svarte, men det motivet er vel kjent frå før. Eg trefte ein nabo på veg heim då eg kom på Vernet så eg fekk no prata litt med henne. Eg var heime rett før klokka 15 og då var det tid for middag. I dag vart det restar frå i går, og til dessert vart det kaffi og skalken av eine julebrødet. Marit og eg hadde avtalt at ho skulle komme ned og sjå nokre episodar av ein serie, så i dag har det blitt ein del TV-sjåing innimellom. Elles vaska eg to ullgenserar i maskina, dei ligg på badgolvet til tørk. I morgon er det trening igjen, og kanskje litt handling attpå. Elles prøver eg å få til litt spanskøving innimellom.Eg er sjokkert over Corona-nyheitene, det ser ikkje lyst ut, det er mange land som har store problem no.Slik det ser ut kan eg vere blant dei heldige som får vaksine tidleg, så då gjeld det berre å vere forsiktig nokre veker til.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...