tirsdag, desember 08, 2020

Dagbok 2020: 8.desember

Det lyser i stille grender.
Klokka er no 15.15, temperaturen ute er 5,5 grader C, og det regnar ikkje sjølv om det ser ut som der er vått på gata. Det var visst litt glatt på vegane, men eg merka ingen ting på bilen.I dag var Marit og eg på trening 11-12. Etterpå var vi ein tur på Alti, der vi hadde æend begge to. Så var vi på Spar og handla matvarer og det tek si tid. Eg har leita etter sukat på butikkane, og i dag fekk eg tak i, dei hadde ikkje fått pakka den ut før. Både Marit og eg skal bake julebrød med sukat, og ingen av oss forstår korfor folk ikkje vil ha det no lenger. Vi held på vårt. Klokka var 14 før eg var komen i hus. Og då laga eg meg middag av kyllingkjøtt som eg hadde kjøpt på tilbod, saus hadde eg i ein pose frå før, ris kokte eg i mikrobølgeomnen og så opna eg ein lite boks ananas. Det blei med andre ord ikkje så veldig billeg, men eg løyvde nok til i morgon også. Eg har litt av kvart som eg MÅ gjere i dag, men først må eg slappe litt av etter middagsmåltidet. Har ei SPANSK problem også. Fekk eit spørsmål på nettet("Pensjonistspansk i Ørsta" heiter gruppa)- eit grammatikalsk spørsmål- som vi må besvare. Ikkje heilt enkelt, men bra at Eli har litt kustus på oss enda vi ikkje har kurs no.I morgon skal eg ikkje på noko, så då får eg sikkert gjort mykje her heime. Trur eg. Det er no bra at vi har jula på denne årstida, kva skulle vi gjort utan den? I dag er det tre år sidan Nils flytta heimanfrå og ut på Sjukeheimen. Tida går.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...