mandag, desember 07, 2020

Dagbok 2020: 7.desember

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er + 1 grad C og eg trur det har regna i dag. Har ikkje vore så mykje ute i dag heller. Bilda tok eg frå altanen i dag, for å vise at her er grønt og fint enno.Eg har ingen ting imot grøn jul! Apropos jul, så veit eg ikkje korleis eg skal førebu meg i år når alt er så uvisst. Men eg prøver å bake litt og så skal eg no handle inn så eg har litt å by på. I dag var eg også planlaus, men bestemte meg fort for at eg ville lage ei gulrotkake. Og eg var så metodisk at eg leita fram alt eg skulle ha i kaka og sette det på disken. Heilt ulikt meg sjølv-eg plar flakse rundt å leite etter det eine og det andre mens mixaren går. Det er lite arbeid med den kaka, det er i grunnen berre å raspe gulrøtene. Likevel gjorde eg ein liten feil, eg tok ei form som var litt for stor, då blir kaka "tynn"-men med rikeleg glasur-og det er no den som er best.Eg skulle rydde litt i frysarane mine, og der fann eg rips-den tok plass! Så måtte eg berre koke saft av bæra-ein liten skvett på 2-3liter. Det vart ei smaklaus saft, men eg hadde den på flasker som eg skal fryse til ein gong nokon vil ha den. Fekk kasta diverse som måtte kasserast av bær som har vore frosne og oppatt-tinte nokre gonger. Eg er ikkje flink til å halde i orden storefrysaren; fryseskapet har eg vore nøydd til å ta skikkeleg nokså ofte.Fann litt klede som måtte strykast også, så føremiddagen gjekk fort. det var berre så vidt eg fekk tid til å studere litt spansk før eg skulle lage middag. I dag vart det "pasta carbonara" -ein enkel variant. Kunne tenkt meg ein tur på Vernet, men eg var for mett, så eg måtte vente litt. Eg venta såpass lenge at det vart mørkt ute, og då slapp eg å trimme. Men i morgon skal vi på trening, Marit og eg, og etterpå skal vi på ALTI og handle litt og kanskje på Spar også.Det begynner å mørkne før klokka er 15, så det er ikkje mykje ein får gjort i dagslys, og når det liksom er "kveld" får eg mest lyst til å sjå TV og strikke etc. Men det er no diverse ein kan gjere - viss ein vil.Eg brukar ikkje å ha på TV-en før klokka er 18++ så eg får ikkje vite kor det står til med Corona før den tid. Ein kan ikkje tenke på den heile tida-i alle fall ikkje når ein er heime og ikkje i lag med folk-då kan eg no føle meg trygg for min eigen del. Men eg tenkjer no på alle dei andre i familien også. Dei som jobbar i skulen er no nokså utsette viss der er smitte blant elevar og lærarar. Til denne tid har det gått bra.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...