søndag, desember 06, 2020

Dagbok 2020: 6. desember. Nilsmesse.

Klokka er no nærmare 16 og det er alt skymt ute.Temperaturen er + 3 grader. Det har ikkje vore heilt lyst i dag. Eg hadde ingen planar for dagen, men så sa eg til meg sjølv:"Viss du lagar krumkaker, skal du sleppe å gjere meir i dag." Då gjorde eg det, steikte 48 krumkaker og la dei i boks. Langsmed det andre eg styrer med, vaskar eg klede i kjellaren. Var ute og fekk trillbåra i hus, den er rusta nok, og så rygga eg bilen ut på tunet så eg fekk kløyvd litt ved til opprtenning. I går kveld strikka eg ferdig nokre lesta som eg har strikka av restegarn. Det var mange trådar å feste, men eg sat attmed datamaskina og hadde på musikk så det var berre kjekt. Etterpå måtte eg berre ha ei lita økt med spansk. Middag i dag? I dag vart det berre dessert og kaffi.Eg hadde litt bær i ein pose og ein svett fløte i kjøleskapet. Då kom eg på at eg hadde ein kartong med melk som gjekk ut på dato, så då tok eg og laga ein brøddeig. Den står no til heving, men eg skal ikkje gå på Vernet i dag. Gjekk i går....... .Eg er litt usikker på kva eg skal "gjere til jul" i år, sidan vi veit lite om kor mykje eller lite vi kan besøke kvarandre. Men eg skal no ha mat i huset, for eg reknar med at eg får besøk av fleire , men ikkje alle på ein gong, kanskje.No skal eg sjå ned til klesvasken min, og så skal eg slappe av- til brøddeigen er ferdigheva. Så må eg spekulere litt meir på kva eg skal lage av restegarnet mitt-eg trur eg treng ei hue-kanskje?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...