mandag, desember 28, 2020

Dagbok 2020: 28.desember

Klokka er no 13.30,temperaturen ute ca +4 grader, det er fint og lettskya vêr, men sol har vi ikkje; den kjem tilbake hit ca 18.januar. Det er litt tidleg å skrive blogg, men om det skjer noko meir i dag, så kan eg føye det til. I dag vakna eg tidleg,stiv og støl, vondt i ryggen og hoftene, berre sorgen. Men så stod eg opp og då varte det ikkje lenge før eg var heilt bra. Etter at eg hadde ete frokost etc. sette eg meg til å strikke, held på med første erma enno, det går ikkje så fort når garnet er tynt. I dag var eg fast bestemt på å komme meg ut. Gata var berr og tørr, så eg kunne godt ha tatt på meg joggeskor.Men eg var litt frostig så eg tok på meg gummistøvlar av alle ting, for å få plass til tjukke lestar. Når eg ikkje tok støvlettar var det fordi eg ikkje ville øydelegge dei på den steinete vegen på Vernet. Det eg ikkje hadde rekna med var at vegen på Vernet var delvis isa.Men det var ikkje verre enn at eg kunne gå utanom isen. Ganske mykje folk der oppe i dag til tross for at det er kvardag.(Inne i hovudet mitt er det søndag) Då eg kom heim att såg eg i postkassa, var ikkje sikker på om det hadde vore postlevering rett oppi jula, men det hadde det.Der var brev frå Redd Barna, som ville ha kontingent, frå SOS barnebyer som ville ha julegåve og brev frå Per Eilert. Eg har ikkje skrive eit einaste julekort, for det er så mange som les bloggen min at eg skreiv der.( Men det er ingen som legg att kommentarar der.)Eg skulle no ha sendt brev til Per Eilert, men overlet til Solveig og Øystein å helse frå meg. No har eg betalt i aust og vest, så blir det vel ei lita stund, så vil dei ha meir. Til Redd Barna betaler eg berre kontingenten, til SOS gir eg litt gjennom heile året. Til middag i dag blir det å ete brød med julepålegg, eg har kjøpt inn altfor mykje, så det er straffa.Eg rekk no å strikke litt meir før middag. Vaske og rydde får eg gjere i morgon og dagen deretter. Det var godt å komme ut i frisk luft i dag igjen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...