søndag, desember 27, 2020

Dagbok 2020: 27.desember.

Klokka er 19.55, temperaturen ute er+ 6 grader, det er opplett no i alle fall,kva det har vore før i dag, veit eg ikkje. Snøen har smelta men er ikkje heilt borte.No har PC-en kobla seg ut igjen og eg skriv på Laptopen, noko eg ikkje likar. Så veldig mykje har eg ikkje å fortelje i dag, men eg kan no opplyse om at i dag har her vore besøk. Margrete og fire barn kom. Så kom Solveig og dei to eldste gutane. Kjekt at det kom litt frå kvar leir slik at dei fekk treffe kvarandre. Solveig og Margrete hadde ikkje sett kvarandre sidan før Koronatida.Menyen i dag var brød og kaker og eg sit att med mykje restar. Eg har det med å lage til litt for rikeleg. Eg la det opp enkelt så folk kunne komme og gå slik som det passa, og det er lov å komme fleire gonger. Alle i familien kunne ikkje vere her på same tid.I tillegg til å styre med mat i dag, har eg strikka litt på jakka som eg fekk garn og mønster til i julegåve frå Solveig og så las litt i boka frå Margrete. No skal eg inn att til TV-en. Viss eg får ordna den andre maskina, lan eg kanskje legge ut bolde seinare. No er eg inne på storemaskina og har fått lagt ut eit bilde av bordet-før gjestane kom.. Den duken som ligg på bordet brukar eg å ha 2.juledag når storfamilien har vore her. Eg kjøpte den på gåvebuda for mange år sidan. Bilda på duken er av dei tre vise menn med kamelar og greier-ikkje typisk norsk altså. Kvar gong eg "reparerer" Pc-en lurer eg på kor lenge det varer og om eg i heile taatt får den til å virke.No virkar den i alle fall, så lenge det varer.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...