lørdag, desember 26, 2020

Dagbok 2020: 26.desember. 2.juledag

Klokka er no 16.55 alt, den begynte å gå så fort etter at eg sette på nettflix - eg kunne ikkje sette meg til å sjå sjakk, for det er på same tid langdrygt-og spennande. I dag stod eg opp i 8-tida, har ikkje tolmod til å ligge i ro når eg er vaken. I dag styrte eg litt på kjøkkenet på føremiddagen, laga ferdig eit par kaker til i morgon blant anna.Elles så la eg opp eit strikketøy, og eg har også tatt ein spanskleksjon. Det eg ikkje har gjort er å moke snø, for eg trur den smeltar snart. Temperaturen ute er no + 6 graderC. Eg fann nokre restar som eg hadde til middag, kokte poteter til, elles går det litt på halv 8 her i huset når eg er åleine, men i morgon får eg besøk. Margrete og alle ungane kjem + Einar og Audun, det hadde no vore kjekt om dei to familiane kunne få møte kvarandre, det er lenge sidan sist. Eg såg døvegudsteneste på TV i dag - Eg hugsar då Ingeborg var lita-så sat ho og såg heile døveprogrammet, der presten hadde armane både opp og ned-slik som ho sjølv nettopp hadde lært når ho skulle vise kor stor ho var. Eg kom på at det er faktisk laurdag i dag-og då er det ei veke sidan eg har vore ute og trimma. Eg tenkte på Vernet, men det var ikkje så fristande å gå ut, og så blir det tidleg mørkt enn-sjølv om sola har snudd. Ikkje har eg tatt bilde heller - ikkje enno i alle fall. Eg har så vidt begynt å strikke på eine erma på jakka mi-kanskje ein cm. Det er snart to år sidan eg strikka så utruleg mykje, men det var blant anna på grunn av at eg sat med eit vondt kne. Eg har lese om Anne Gjengedal Ellingsen i boka mi i dag, så det er ikkje berre dei eldgamle eller avdøde som har fått plass i Reidun si bok.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...