fredag, desember 25, 2020

Dagbok 2020: 25.desember 1.juledag

God jul! No er klokka 17.15, Temperaturen er så vidt over 0 grader. Det har ikkje kome mykje snø i dag, heldigvis, og eg vonar at den som er vil smelte fort. Derfor har eg ikkje moka i dag. I dag har eg gjort minst muleg, berre slappa av, fyrt i omnen, ete diverse og reparert datamaskin. No har eg fått den opp å stå for tredje gong, så lenge det varer. Det er nettverket som dett ut av Storemaskina, men TV og laptop virkar. Som sagt har eg ikkje gjort stort i dag, og då har rg heller ikkje mykje å skrive om. Eg greidde ikkje å halde fingrane av fatet når det galdt boka til Reidun Åmbø, eg har lese om tre kvinner i dag, og eg likar måten Reidun har skildra dei på. No kjenner eg Reidun ganske godt -eller kjende er vel rettare- for eg hadde henne til lærar på DH. Eg hugsar at eg ein gong klaga over at eg skreiv så enkelt. Då sa ho noko slikt som "Det er ikkje feil å skrive enkelt"- det hugsar eg enno, og eg trur faktisk ho lever opp til det sjølv. Skriv enkelt og lettfatteleg utan for mange krumspring. Eg likar boka, som eg fekk av Margrete, og som ho sikkert vil låne når eg har lese den. Av Solveig fekk eg garn og mønster til raud strikkajakke-det var vel noko eg hadde snakka frampå om. Gleder meg til å få eit skikkeleg strikketøy, eg har strikka nok lester for ei stund. Til middag i dag måtte eg smake på spekepølsene eg fekk av Rasmus. Der følgde med rips-og solbærgelé, eg hadde aldri trudd at spekepølse med raudvin var godt med solbærgelé til, men det var det faktisk. I dag har eg altså slappa HEILT av, i morgon skal eg vere litt meir aktiv. På føremiddagen såg eg TV i dag, men etter middag vart eg så sløv at augene datt att, sjølv om Bør Børson var på skjermen. No har eg sett på kaffien, men først skal eg prøve å legge inn nokre bildet av vêret idag.Bilda vart tatt på føremiddagen, no er det mørkt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...