fredag, desember 25, 2020

Dagbok 2020: 24.desember, julaftan

Klokka er no 2.10 og det er alt blitt 1.juledag. Øystein køyrde meg heim for eit par timar sidan, men eg kunne ikkje gå rett og legge meg, måtte sjå litt meir på gåvene for eksempel, og så vart eg sittande å sjå på TV av alle ting, men no skal eg snart finne senga. Eg er ikkje så flink til å sove lenge om morgonen. Det har vore ein fin dag og kveld. Einar og Audun kom og henta meg ca 15.30. Naboane mine hadde moka heile tunet mitt-i morgon må eg moke litt sjølv viss det trengst, eg treng i alle fall mosjonen. På Hareid var det rikeleg med god mat til alle, som vanleg, og alle "barna" var heime.Vi hadde det koseleg og tok ein kopp kaffi før gåveutdelinga tok til. Som vanleg varte det vel og lenge før det vart tomt under treet. Eg fekk fine og nyttige gåver fra alle. Så vart det moltekrem og meir kaffi. Heimturen gjekk fint til tross for upløgde vegar både her og der. Takk til alle som var med på å skape god julestemning i år også.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...