onsdag, desember 23, 2020

Dagbok 2020: 23.desember

Klokka er no 16.30, temperaturen er + 2 grader og det regnar, det ser ut til å bli i grøn og våt jul. Men ein kan aldri vite om temperaturen kjem under 0- og markene ligg kvite. Fordelen med snø er at det blir lysare. I dag har eg berre smårydda litt og vaska bad og kjøkken.Og så har eg vore ein tur opp til Marit og ete kake og drukke kaffi,og det var no kjekt. Ho fyller 82 år i dag. Innimellom er eg innpå You tube og studerer spansk. Eg reknar med at eg blir sittande framfor TV-en heile kvelden så det spørs om eg må legge opp eit "spøt"-eg må ha noko på hendene når eg skal sitte i ro elles finn eg berre noko å ete på, og det går no ikkje an.Tidlegare i dag skreiv eg julebrev her på bloggen, eg gjer det lettvint for meg sjølv. Så får eg berre ønske god jul til alle enda ein gong. Vi som er friske og har både mat og drikke får vere fornøgde med det-det er mange som ikkje har det så greitt. Så får vi håpe på eit nytt og betre år 2021.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...