søndag, desember 20, 2020

Dagbok 2020: 20.desember

Klokka er no 16.25, temperaturen ute er + 9 grader. Eg har ikkje vore ute for ei dør i dag, men eg ser at det er vått på gata, så det har nok regna. No er det mørkt, så eg får ikkje tatt bilde av vêret i dag. I dag tidleg då eg vakna verkte eg i ryggen, hoftene og nesten heile kroppen. Etter at eg hadde vore oppe ei lita stund, var eg heilt bra, men eg bestemte meg for ikkje å gå tur i dag. Eg hadde ein aktiv føremiddag der eg styrte med diverse på kjøkkenet, mellom anna fekk eg steikt ein kakebotn. Eg var effektiv i dag. Så tok eg ein liten spanskleksjon før eg åt middag. Middagen i dag var ein bra porsjon graut som var att etter i går. Etter middag sette eg meg til å lese i ei bok, men det var heilt forgjeves; augene datt att. Eg vil ikkje påstå at eg sov, men det var ikkje langt unna. Eg veit ikkje om det blir gjort så mykje meir i dag-men eg må vel rydde opp. Marit hadde ikkje tid å sjå serie i dag, så då må eg vente med den. Seint i kveld blir filmen "Kongens tale" vist på TV. Den filmen har eg sett på kino, og den er veldig bra. Trur eg skal ta den opp og sjå den seinare -skal ikkje vere oppe så veldig lenge i kveld. Trur eg.(No blei det eit avbrot her, for eg fekk telefon frå Ellen Marie). I morgon kjem Margrete & Co hit, som før sagt. Og Olaug kjem med flyet frå Bergen. Kvart år når eg ryddar ut jula, tenkjer eg på korleis det kan bli neste jul, kva som vil skje det komande året.Men eg visste sjølvsagt ikkje ved juletider i fjor kor spesielt dette året skulle bli. No vil eg seie at vi pensjonistar har ikkje hatt det så mykje annleis enn vanleg, berre mindre kontakt og mindre "uteliv". Det gjeld for oss her, men eldre folk i byane har sikkert hatt det tungt nok. Uansett så ønsker vi Koronaen dit pepparen gror-og håper at den aldri kjem tilbake. No ventar vi med lengsel på vaksinen !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...