mandag, desember 21, 2020

Dagbok 2020: 21.desember

Klokka er no 19.40, temperaturen ute er +6 grader, og i dag har det regna litt, men eg har ikkje vore ute. I dag hadde eg invitert Margrete og barna til middag, Amanda skulle på jobb, så ho var sett av i Furene. Føremiddagen gjekk stort sett med til matlaging og anna husarbeid. Tok meg saman og fekk pussa stoveglasa utvendig, det var ikkje heilt vellykke ,men 100% betre enn å ikkje pusse. Til middag i dag laga eg svinesteik med saus og poteter og mykje anna tilbehør. Det var så lenge sidan eg hadde laga slik mat at eg måtte slå opp på nettet og finne ut kor lenge steika skulle stå i omnen. Eg har budd åleine i tre år no, og det har vore så som så med matlaginga, men eg likar å lage mat til andre som set pris på den. Til dessert vart det Skogsbær(frosne) i krydderlake. Gjestane sette pris på maten og vi hadde ei avslappa og koseleg stund.Eirik var komen heim frå Trondheim , Erlend held seg på desse kantar,men eg ser han ikkje ofte, Ingeborg kom frå Oslo, men ho var her sist torsdag også. Dei kom med nydelige raude roser, men då det vart litt styr med å sette i vatn etc. presterte eg å gå rett i dørken. Eg snubla på ein eller annan måte i golvteppet på kjøkkenet, og klaska bakhovudet i golvet med full kraft. Eg kjende det, for ikkje å ta for hardt i.Det var vondt ei stund, men før vi var ferdige med middagen hadde eg gløymt heile greia. Eg hadde tatt på meg nokre sko-som ikkje var Crox, så det var vel derfor. Margrete hadde gjort noko liknande før i veka. Eg har ikkje hovudverk ein gong , så eg er ikkje skada.. No blir det ikkje fleire selskap her hos meg før jul. I morgon skal eg til frisør, og så må eg vel handle litt. Vesle juaftan skal eg rydde og vaske. Julaftan skal eg vere på Hareid; Einar kjem og hentar meg, og einkvan køyrer meg heim att så eg får ligge i mi eiga seng.Eg er litt storforlangande.Eg er glad for at vi alleer friske, så langt, og ingen i karantene.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...