tirsdag, desember 22, 2020

Dagbok 2020: 22.desember

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er + 5 grader og det regnar. Ikkje så fint som det var førre veka, men dagane vert lysare no framover, etter at sola har snudd, det ser eg fram til. Men vi har hatt ein lett førejulsvinter i år, berre ein gong har det snødd, og det har heller ikkje vore mange kalde dagar. I dag hadde eg berre ein ting på timeplanen, og det var frisør. Eg skulle vere der klokka 12, så eg rekna ut at eg kunne styre med eit kvart fram til klokka 11, då skulle eg dusje og kle meg om. Klokka 11 var der ei melding frå frisørdama om at eg godt kunne komme litt før, t.d. klokka 11.30. Det vart ei utfordring. Eg sette farten opp, kom meg på badet i ein fart,dusja og fann fram andre klede enn dei eg hadde først på dag. Klokka 11.10 gjekk eg ut døra.Og klokka 11.20 var eg på plass hos frisøren-ti minutt for tidleg. Der vart eg no verande ei stund, fekk av meg noko korona-hår og farga bustene som var att.Kjende aldri så lite vondt på bakhovudet då ho vaska håret mitt. På veg heim handla eg på Kiwi, så no trur eg at eg har det eg skal til jul. Eller kanskje ikkje? Det var diverse anna eg kunne tenkt meg å kjøpe, men eg har bestemt meg for å ikkje gå inn på andre butikkar enn KIWI. Det var litt for tidleg å ete middag då eg kom heim, så eg tok ein liten spanskleksjon mens eg venta. Ti middag var det restar frå i går, og eg åt altfor mykje, eg la litt inn på omnen før eg sette meg i reclineren der eg heldt på og skulle sovne.No har eg ikkje planar for resten av dagen, det er for mørkt og for vått til å gå tur, og eg har ikkje tenkt å gjere så mykje inne heller. I morgon blir det vaske og ryddedag, så då veit eg kva eg skal gjere. Marit har fødselsdag i morgon og eg har ikkje kjøpt gåve til henne enno. Eg er spent på kor lenge det går før vi kan slutte å tenke så mykje på koronaen.No gjeld det å halde ut til vi får vaksinen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...