fredag, oktober 09, 2020

Dagbok 2020: 9.oktober

Klokka er 18.00, temperaturen er knappe+ 10 grader C, og no skin sola. Før i dag har det regna meir og mindre. Eg var nettoppe ute og henta avisa, har ikkje vore ute før i dag. I dag låg eg og venta på at vekkerklokka skulle ringe før eg stod opp. I dag kom eg ikkje innn på Facebook der eg har vore før, men eg har konto på Google også, og der kom eg inn, men ikkje på familiegruppa vår. På laptopen fekk eg opp det eg ville, og den er grei å ha som eit supplement; har ein i-pad også+ telefonen. Men-eg likar best "Storemaskina" med laust tastatur og mus med ledning. Jadda eg veit det, eg er gammaldags og det har eg lov til å vere no når eg er 80 år. Eg kom litt seint i gang med fredagsvasken i og med at eg hadde så mykje datakrøll, men eg fekk no både vaska og støvsuga heile "leilegheita" mi. Så oppdaga eg at det hadde kome meir spansk-lekse frå Eli, på data. Det var 22 spørsmål på spansk som skulle besvarast på spansk. Eg sette i gang og det gjekk rimeleg bra med litt hjelp frå "Google translate". Deretter skulle eg eigentleg ha laga middag, men eg følte meir for ein kaffikopp og eplekake, så det blei det. Etter å ha skrive dei spanske svara inn på maskina og printa ut skulle eg lese litt i Storytel-boka eg held på med. Og der vart eg sittande! Eg er litt irritert på meg sjølv for det - det hadde vore betre å komme seg ut ein tur, men det fine vêret kom litt for seint på dag. No er det snart Dagsnytt og då set eg på TV-en og blir vel sittande resten av kvelden-med strikketøy. Sidan det no er fredag igjen, vil eg ønske alle ei god helg ! Eg har ingen planar for helga, men det dukkar vel opp eit eller anna. Skulle berre ønske det vart fint vêr så ein kan vere ute. Det har kome eit lite melisdryss på dei høgste fjelltoppane i dag.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...