torsdag, oktober 08, 2020

Dagbok 2020: 8.august

Klokka er no17.40, temperaturen ute er + 10 grader. Akkurat no er det opplett, men det har vore voldsomme regnbyer før i dag. Eg sov godt sist natt, kanskje på grunn av den nye vekkerklokka? Men eg stod opp før den fekk tid å ringe. Eg har ikkje vore heilt i form i dag, er på ingen måte sjuk og har ikkje coronasymptomar, berre litt uopplagt. Å ha treningstime kl.12.30 er litt abakleg for dagen blir stykka opp. Men eg fekk gjort litt før vi for, vaska, tørka og la i hop klede, bytta på senga etc.etc. Fekk også gjort spanskleksa som låg på dataen i dag tidleg. Eg køyrde til treninga i dag, og vi trente flittig i ein klokketime. Vi er samme gjengen alltid og kjenner kvarandre etter kvart, ergo blir det litt sosialt også der vi fer med klutane våre og "vaskar". Verken Marit eller eg skulle handle i dag, så vi for rett heim. Sat i bilen ei stund til det letta opp såpass vi kunne gå ut.Det var ei voldsom bye akkurat då. I dag laga eg noko som likna på middag, eg kokte spagetti og steikt bacon og åt meg mett. SÅ vart eg så døsig at eg sette meg i godstolen og vart sittande der og sjå ein serie som eg forstår lite og ingenting av -kanskje fordi eg småsov innimellom. No er det så bra ver at eg kunne gått ein tur, men eg trur eg skal la vere i dag når eg har trena såpass. Eg får litt å gjere etterkvart som kleda tørkar i trommelen for eksempel. I morgon er det fredag og vaskedag, men viss eg ikkje få vaska då, så går detan å vaske på laurdag.Her er vi fleksible på den måten. Eg har det bra på alle måtar men ønsker meg litt betre vêr slik at eg hadde fått vere ute.Det er enno meir som skal gjerast før vinteren kjem.Eg lurer på om Coronaviruset toler kulde?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...