torsdag, oktober 08, 2020

Bok nr. 55 - 2020: Hjertetrøbbel

Peder Lemberg er 36 og vellykket, dataingeniør, gift, to barn. Plutselig en dag blir han redd for å dø. Legen slår fast at fysisk feiler det ham ikke noe. Det virker ikke beroligende på Peder, som plages med tanken at ingenting interesserer ham lenger. Ikke jobben. Og heller ikke samlivet. Men denne høsten skjer det ting. Først det at Anita forelsker seg og vil skilles. En ny fase, som avløses av en annen, en tredje................... Denne boka kom eg frampå i Storytel og las den fort, for den var ikkje lang. Eg veit ikkje kva eg skal seie om boka, den var på ein måte tragi-komisk. Eg tolkar teksten på min måte, men vil ikkje gi meg ut på å tolke for andre.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...