mandag, oktober 05, 2020

Dagbok 2020: 5.oktober,

Klokka er 17.40, temperaturen er + 14 grader og no skin sola meir og mindre, men i dag då eg stod opp regna det. Regnet passa meg dårleg fordi eg hadde tenkt meg på VØR med hageavfall. Kunne ikkje styre med det i silregnet. Dermed tok eg litt sjølvpleie på føremiddagen. Vaska hår, lakka negle m.m.Kledde meg i skikkelege klede også, til ei forandring. Og så kom sola fram ! Dermed sette eg i gang med å fylle bilen med boss, ein stor sekk og seks mindre sekker fekk eg plass til i bagasjerommet og baksetet.Så køyrde eg bort på VØR og begynte å tømme sekkene.Eg hadde gløymt å ta med skikkelege hanskar så neglelakken fekk seg nokre skadar.Eg mann i arbeidsantrekk svar ute og hadde røykepause, han vart ståande å smile og sjå på meg. Ikkje sikkert det er så mange kvinner på min alder som er der borte. Då eg var ferdig å tømme og skulle rygge og snu bilen vart han ståande å observere. Men eg hadde ingen problem med å smu på 5-øringen og kom med uskadd derifrå. Sidan eg likevel var på hjul tenkte eg at eg skulle få kjøpt den vekkarklokka. Eg parkerte ved ALTI og gjekk inn på toalettaog vaska hendene, som ikkje var heilt reine. Sist eg skulle inn til min venn urmakaren, var han på ferie. I dag stod det plakat på døra at det var stengt på måndagar. Eg gjekk tilbake til Alti og var innom apoteket og fekk allergitablettar, og så kjøpte eg litt mat på bunnpris. Då er kom heim var det snart på tide med middag, så eg skrella og raska gulrøter før eg varma fiskegrateng i mikrobølgeomnen. Eg åt opp resten i dag sjølv om det var for mykje, så no er forma tom. Det blir ei stund til neste gong eg lagar grateng ! Etter at eg hadde ete, datt eg ned i stolen framfor PC-en -eg skulle finne meg ei ny bok på Storytel, og der fann eg ei relativt kort bok av Riy Jacobsen, og blei sittane aldri så lenge å høyre. Det ser ikkje ut som eg kjem meg til med noko i dag, det er litt seint å gåtur, og så skal eg på trening i morgon-eg kan ikkje slite ut føtene mine, heller. I morgon ettermiddag vil Øystein komme innover og male eit strøk på døra mi. På føremiddagen skal Marit og eg på trening, og etterpå skal vi på apoteket og sjå om vi kan få vaksine. I dag er det eit halvt år sidan oldebarnet fekk sjå dagsens lys for første gong. Derfor legg eg inn bilde av han her. Han er ein fin og blid gut.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...