onsdag, oktober 28, 2020

Dagbok 2020: 28.oktober

KLokka er 18.40,temperaturen ute er + 10 grader og vi har hatt ganske fint vêr i dag. Det var til og med sol ei stund. Men eg var inne heile føremiddagen utan å gjere så mykje. Marit kom ned ein tur, såpass vi fekk legge nokre planar. Og så chatta eg med Mimi på Messenger og ho fortalde at dei hadde fått sitt 6. oldebarn. Det er sonen til Roar som no fekk sitt 4.barn, ei jente. Dei har tre gutar frå før. Det er kjekt å få høyre litt nytt frå Sula (Solund). Eg hadde nesten tenkt å ta ein handlerunde, men det vart ikkje noko av. Eg kokte meg ei panne med risgraut i dag, så fekk eg brukt noko av melka eg har hamstra, så det vart middagen i dag med litt Stranda_mor attåt. Så vart det å dusje og vaske håret og kle meg om. Eg gjekk ned til Kulturhuset, av to grunnar; eg har ikkje lært meg å bruke lysa på bilen, og så trong eg trimmen. Det var fint å gå ute i dag, ikkje for varmt og ikkje kaldt og ikkje regn. Møtet gjekk heilt greit, men det var nesten berre dei som har vore med på Spaserstokken som møtte fram. Det er vel redselen for smitte som sit i mange eldre. EG kunne heilt sikkert fått skyss med ein kvan heim, men eg sneik meg rundt på andre sida av kulturhuset fordi eg ville gå heim. Då gjekk eg den ruta som eg tok alle gongane eg kom att frå sjukehuset i Volda og gjekk av bussen på haldeplassen. Det var i alle fall god trim. No skal eg sjå nyheitene, og så må eg begynne på referatet, for i morgon føremiddag er det spansk. Eg har plikter nesten kvar dag, men fredag har Margrete og eg ein plan om å shoppe i Volda.Det ser eg fram til.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...