tirsdag, oktober 27, 2020

Dagbok 2020: 27.oktober.

Klokka er no 16.15, temperaturen ute er ca+ 8 grader C. Det har vore ein fin dag i dag også, men ikkje så mykje sol som i går. Det var litt kaldt om morgonen, men det kom seg. I dag stod eg opp litt tidlegare enn vanleg fordi eg venta rørleggaren på besøk. Eg angra på at eg ikkje hadde spurt han eg snakka med i går kva tid eg kunne vente han. På telefonen fann eg litt seinare på dag eit ubesvart anrop. Eg såg etter om eg fann namnet på den som hadde ringt, og forstod at det kunne vere ein rørleggar. Men då eg prøvde å ringe opp att fekk eg berre til svar at det var eit ukjent nummer. Då leid det så langt på dag at eg måtte gjere noko, for eg hadde ikkje lyst å gå ein heil dag til å vente på ein som kanskje ikkje kom. Derfor ringde eg kontoret, og han skulle prøve å ordne opp. Litt etter ringde rørleggaren og sa at han kom innan ein time. Det var han som hadde ringt meg kl.8.16 i dag tidleg. Men det må ha vore noko som var gale for eg har bore på telefonen i heile dag. Klokka 15 var han ferdig. Eg hjelpte sjølvsagt til med å stenge vatnet osv.Eg er så glad for at det endeleg har slutta å renne, og så fekk eg sett på varmvassbeholderen så det kanskje kan bli dusj til kvelds. I dag måtte eg altså skofte treninga, og i morgon blir det ikkje spansk for då skal vi ha pensjonistmøte. Derfor må eg skofte treninga tosdag også for då blir det spansk. Kan ikkje skofte dei timane for då dett eg fort av lasset. Middag åt eg i dag før rørleggaren kom, det var resten av suppa frå i går. Etter at rørleggaren hadde fare, tok eg meg ein runde på Vernet. I går kveld begynte eg å sjå ein serie på NRK TV, då såg eg første episoden, og i dag på føremiddagen såg eg episode nr.2 . Det er veldig sjeldan eg ser på TV før klokka 19. Men kanskje blir det ein episode før til den tid i dag. Einar fiksa det slik at eg fekk den rette FB kontoen min på storemaskina, men i dag var den vekk. Det dumme er at det er der eg får inn Familiesida og Spansksida. Særleg spansksida eg god å ha her, slik at eg får printa ut leksa.Elles så er no laptopen heilt grei.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...